Műforradalmárok verték át a vármegyéseket

2006.12.04. 18:42:13

A pécsi Széchenyi téri tüntetésszervezők (Pécsi Forradalmi Bizottmány) átverte a 64 Vármegyét.

A tüntetésszervezők minden napra lefoglalták a teret, bár csak hétfőn és csütörtökön tüntetnek, ezért a 64 vármegyével megállapodtak, hogy kedden ott emlékezik meg a HVIM, így az a tüntetés nem lett külön bejelentve a rendőrségnek.

A rendőrségtől felhívtak telefonon, hogy látták a szórólapokat és milyen megemlékezésről van szó. Mondtam hogy a Széchenyi-téri tüntetőkkel megállapodva. Erre azt válaszolták, hogy akkor rendben van.
Ezt követően késő délután visszahívott a rendőrség, hogy Koós Norbert főszervező nem engedélyezte ezt az egészet. A rendőrség fel fogja oszlatni a megemlékezést, tüntetést.

Hiába szórólapoztunk és plakátoltunk.

A műforradalmárok szerint mivel megemlékezésről van szó és nem adománygyűjtésről, amit ők csinálnak, ezért nem mehetünk oda. Továbbá azért, mert a szórólapokon szerepelt a nevem, mert én vittem volna az erősítőt és én készítettem a szórólapokat, a szervezés nagy részét én végeztem. Egyszerűen nem akarnak ott látni engem.

A Pécsi Forradalmi Bizottmány kedden kifog menni a Széchenyi-térre, és majd elmondják milyen jó munkát végeztek a szórólapozás és plakátolás terén, miközben nem csinálnak semmit.

És pénzt fognak gyűjteni, ez lesz nekik a legfontosabb.

H. R.

(Sikoly.hu)

Reklámok
Published in: on 2006 december 5, kedd at 03:11  Hozzászólás  

The URI to TrackBack this entry is: https://ludasmatyi.wordpress.com/2006/12/05/muforradalmarok-vertek-at-a-varmegyeseket/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Vélemény, hozzászólás?

