Egy október 23-i elemzés kivonata

Nem akarom érvként használni azt a történetet, amit a metrón utazva akaratlanul hallottam a mellettem beszélgetőktől, és ami így hangzott: az Astoria közelében a FIDESZ gyűlésére érkezett, és a laza tömegben ácsorgott egy gyanútlan orvos, akihez a járdaszélen sorfalat álló, eltakart arcú, sisakos, sötét ruhás rendőrök egyike lépett. “Doktor úr, maga nem ismerhet fel engem, de én ismerem önt. Mindkét gyermekem magánál született. Feleségem is, és én is, hálásak vagyunk és szeretjük magát. Kérem, azonnal tűnjön el innen, mert azt nem tudja elképzelni, hogy itt hamarosan mi fog történni!”

Gondola

Published in: on 2006 december 8, péntek at 00:29  Hozzászólás  

The URI to TrackBack this entry is: https://ludasmatyi.wordpress.com/2006/12/08/egy-oktober-23-i-elemzes-kivonata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Vélemény, hozzászólás?

