Karácsonyi BKV filling

2006. december 15.

Micra nagyon vágyakozott ismét Ali után, ezért éjszaka átvonszoltuk a servicébe (ezer hála és köszönet Csudinak), így mára maradt a tömegközlekedés. Vagymi. Eddig dühödten nyomkorásztam a telefonom a dugóban (amikor nem haladtunk és már igen dolgozhatnékom volt), elég régóta nem járkálok én már karácsonykor se békávéval… Óh, pedig dejó is a dugó, No most, eljött az ideje hogy felderengjenek a régi szép békávés élmények, és elkezdjem tisztelni a dügóban egyedül ücsörgést…

Mai élmény: Az istencsapása csúcsidőben.

Tehát első körben önként benyomakodtam a hangos motorbőgés és rázós döccenések kíséretében megérkező rozsdás, kokszot okádó, büdös emberkonzervbe. Odafönn tömeg, emberszag, gondoltam, áh, ki lehet ezt bírni, békávéztam én mán sokat… Persze mindenki kitömve a karácsonyi bevásárlással, nyihogva vinnyogó tinilányok, macskadobozban hangosan nyarvogó macskaállat (neki is elege lehetett már), öregasszony bottal, öregember a büdösebbjéből amelyik azon spórol hogy nem fürdik, és fogat se mos, maximum pálinkával öblöget, de azt is ritkán…
No, első körben a nyihogó tinédzserek okozta zajszennyezést dolgoztam fel lelkileg, aztán jött a nénike. A sumák szadista vén geci megjelölés asszem találóbb, mert azt a kurva botot miután harmadszor lendítette neki csupa “véletlenségből” a sípcsontomnak, legszívesebben azt a fején törtem volna széjjel aprófának. Aztán megfogtam a kezét vérgőzös szemmel és rácsatlakoztattam a közeli kapaszkodóra, azzal a felkiáltással, hogy “nem az ambulancián szeretnék kikötni egy új gipszel a lábamon, ha megengedi kedves néne”… A macska eddigre már túlüvöltötte a tiniket, mérgében nekiállt szétszedni a ketrecet. A tinik igen jól szórakoztak a műsoron, és nekiálltak úgy nyarvogni mint az a szerencsétlen, csak épp az üveget nem karmolászták a friss műkörmeikkel. Kánonban ment a nyarvogás. Néhányan beszóltak, a bicskák bekészültek, aztán végre csend lett, már csak a mosdatlan büdösszájú öregember sóhajtott egy mélyet, úgy hogy a busz teljes belső levegőkészletét beszippantotta, majd egyedi szájaromával dúsítva visszatöltötte a szűkös légtérbe. Néhányan nem törődve a hideggel, pánikjellegűen elkezdték felfeszegetni az oldal és a tetőablakokat, de ez még mindig semmi se volt ahhoz képest amire a buszvezető készült.
Leckéztetni.
Merthogy a kórházak előtt ki- és befele is van forgalom, az útról befelé igyekvő autós a portánál fennakadva kilógva hagyta a buszsávban az autójának a végét. Amikor kb 60 km/órával úgy 15 m-re közelítettük meg az említett négykerekű objektum hátulját, és a sofőrkabinra utastársaim álltal feltapasztva azt látom a tükörben, hogy dzsókermosoly jelenik meg a buszvezető arcán és nyom egy kövér gázt, hát elkezdett hullani szép csöndben a hajam. Végeredményül satufékkel megálltunk kb 3 cm-re a járgány fenekétől, nyakamban az öregasszonnyal, derékmagasságban a macskásdobozzal, lábaimnál a tinikkel (ez külön jólesett, elégtétel volt a nyihogásért), a büdös öregember méteren belülre került, a bűz elviselhetetlen volt. Az utasok az elszenvedett satufékezés hatására a zombifej formáról házsártosba váltottak, megtestesült a nagy közös ellenség: a buszvezető, aki megadta az általános morgási alaphangulatot. Nem bírtam tovább.
Leszálltam és hazagyalogoltam a plusz egy megállót. Öreg vagyok én már az ilyen kalandokhoz.

(yama250)

Published in: on 2006 december 30, szombat at 22:13  Hozzászólás  

The URI to TrackBack this entry is: https://ludasmatyi.wordpress.com/2006/12/30/karacsonyi-bkv-filling/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Vélemény, hozzászólás?

