Olvasó: 1000-1500 nemzeti tüntető vonult fel december 20-án

2006.12.21. 15:36:56

Részt vettem a szerdai (december 20.) felvonuláson. Kicsit hamarabb jöttem el, minthogy vége lett, de meg akartam nézni a híreket is. Az “állami” médiákon nem csodálkoztam. A kuruc.info-n sem. A hunhír-en viszont ledobtam a láncot.

A “Visszavennék a Kossuth teret” című cikküket elolvastam és a következőket írtam nekik:

“A “Visszavennék a Kossuth teret” című cikkhez.

Kedves Hunhír!

A lapotok az első volt azok között, amit olvasni kezdtem az “eszmélésemkor”. A mostani “tudósítás”-nak szánt nemtudommi számomra több dolgot is sugall: nem küldtetek ki senkit megnézni a felvonulást. Kérdés, kétkedés nélkül átveszitek a híreket. (kíváncsi vagyok, hogy ezt megjelentetitek-e) Vagy mindegy nektek, vagy ugyanúgy lefekszetek a hatalomnak, mint pl az Index és társaik.
Ti merészelitek magatokat nemzetieknek nevezni??? Vagy ha nem azok vagytok, akkor miről szól a lapotok?
A “tudósításotok” nem szól másról, minthogy összegyűlt mintegy háromszáz ember és hogy néhány metróból kijövő megijedt.
Mi ezzel a célotok?
Ha az, hogy lejárassatok bármilyen nemzeti kezdeményezést, akkor értem, köszönöm és ezennel kijelentem, hogy ma kattintottam erre az oldalra utoljára.
Ha nem ez, akkor mi? Nevek, telefonszámok voltak megadva. Ha nem volt senki, aki a helyszíneken tájékozódott volna, legalább a telefont felemelhettétek volna.
Gyanítom, hogy úgysem rakjátok ki, amit írok, hisz az önkritika lenne, de azért mégis egy-két tény:
Hatos, nyolcas sorokban vonultunk, átlagosan 200 m hosszan. Többször végigjártam a menetet. Szakmám a méricskélés, de a hibaszázalékot is inkább lefelé véve 1000 – 1500 -an lehettünk. Ez a szám az örökmécseshez érve megfogyatkozott, ez tény, de a menet, az emlékezés, az emlékeztetés, a figyelemfelkeltés volt a cél.
Ezt elértük. 4, azaz négy ember volt a nézelődők között, akik hangot adtak a nemtetszésüknek. Nem tudom, hogy akik csöndben maradtak, mit gondoltak. Viszont megszámolni sem tudtam, hányan álltak ki a boltok elé, akár csak tapsolva, akár kis papírzászlókat lengetve.
Végigjártuk október 23. helyszíneit. Mi ezen a lejáratnivaló, kedves Hunhír?
Jobbra az írásomtól olvasom a “Legaktívabb fórumtémák” között, hogy: “Kossuth tériek hol vagytok”.
Mi itt vagyunk. Ma ezt meg is mutattuk. Ha valaki ócsárolni akarja a létszámot, akkor először nézzen tükörbe, hogy ő ott volt-e.

El vagyok keseredve tőletek. A régi mondás jutott eszembe: Minek nekem ellenség, mikor vannak barátaim is?”

(Kuruc.info)

Reklámok
Published in: on 2006 december 30, szombat at 22:01  Hozzászólás  

The URI to TrackBack this entry is: https://ludasmatyi.wordpress.com/2006/12/30/olvaso-1000-1500-nemzeti-tunteto-vonult-fel-december-20-an/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Vélemény, hozzászólás?

